Neomax Onderneming van het Jaar

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van de gemeente op woensdag 2 januari reikten wethouder Economische Ontwikkeling, Ben Scholten, en voorzitter Vereniging Bedrijfskring Almere, Hans Marse, de prijs voor de Almeerse Onderneming van het Jaar 2012 uit aan de zichtbaar trotse Marcel Schlaman, commercieel manager van Neomax.

 

Neomax is een IT consultancy detacheringsbureau gevestigd op bedrijventerrein Gooisekant. In de periode van 2008 tot en met 2010 heeft Neomax, door zich op de behoefte van de klant te focussen, een omzetgroei gerealiseerd van 124 procent. Hiermee is Neomax één van de snelst groeiende ondernemingen. De onderneming hecht bovendien veel belang aan scholing en kwaliteit van haar medewerkers. De omzetgroei, in combinatie met de juiste focus op de business en mensen, ook tijdens de recessie, en het feit dat deze nieuwe ondernemer zeer actief is op social media hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat Neomax als winnaar uit de bus kwam.

Neomax ontving een plaquette en een cheque van 5.000 euro, te besteden aan een maatschappelijk doel in Almere. Daarnaast dingt de onderneming mee naar de Flevopenning Award. Deze prijs wordt toegekend aan ondernemingen in Flevoland die succesvol, innoverend en duurzaam zijn en die een economische betekenis hebben voor Flevoland.


Stephan Bosman, algemeen directeur van neomax: “Wij zijn ontzettend trots op deze prijs. Het mooie van deze prijs is dat het een onderscheiding voor en door het bedrijfsleven is, allemaal ondernemers met een sterke visie. Eén van de redenen dat we gewonnen hebben, is omdat we volledig focussen op onze klanten en IT-professionals. Bij neomax komen de mensen voor de techniek, first people, then systems. Sterke persoonlijke kwaliteiten van professionals worden bij ons gekoppeld aan de specifieke wensen van onze opdrachtgevers; de IT-professional en IT-opdrachtgever staan centraal. Zo realiseer je een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Dit blijkt ook uit onze 3xblij-visie. Dit houdt in dat een detachering pas geslaagd is als alle partijen tevreden zijn met het resultaat. Zo bouwen we aan duurzame relaties en weten we altijd welke behoeftes er zijn bij onze klanten.”

 

Artikel geplaatst op: 04 januari 2013 - 10:41

Gerelateerd

Delen